تور دبی: روزهای کاری امارات بین المللی می گردد ، کار بانک های خارجی راحت شد

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، از ماه ژانویه بانک های بین المللی که در امارات متحده عربی فعالیت می نمایند برای اعمال روزهای کاری دوشنبه تا آدینه آماده می شوند. این اقدام به منظور هماهنگ کردن فعالیت های منطقه ای خود با استاندارد جهانی است.

تور دبی: روزهای کاری امارات بین المللی می گردد ، کار بانک های خارجی راحت شد

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

بانک جی پی مورگان، بانک AG آلمان، بانک آمریکا، بانک فرانسوی SocGen در امارات همگی آخر هفته ها خود را به شنبه و یکشنبه تغییر می دهند.

بانک ها برای حضور کارمندان خود در روز آدینه منعطف عمل خواهند کرد و هنوز خبری از اجبار آن ها به حضور در روز آدینه نیست. مدارس و بخش عمومی در امارات متحده عربی روزهای کاری خود را در سال تازه به چهار روز کامل و نصف روز آدینه تغییر خواهند داد.

به نقل از گلف نیوز، بانک آمریکا در امارات از این تصمیم استقبال نموده است زیرا کشور را با اقتصادهای بزرگ دنیا هماهنگ می نماید. در خصوص درخواست کارکنان مبنی بر عدم سخت گیری برای حضور در روز آدینه، آن ها می توانند برنامه های خود را با مدیران خود هماهنگ نمایند. بانک جی پی مورگان نیز گزینه کار در روز یکشنبه در صورت احتیاج را ارائه می دهد. بانک آلمان هم به کارمندانی که روز یکشنبه کار می نمایند در خصوص حضور روز آدینه شان سخت نمی گیرد.

این تغییرات تاثیری بر بانک فرانسوی SocGen ندارد زیرا این بانک در دبی و ریاض میز معاملاتی ندارد.

این اطلاعات از افرادی که کم و بیش با این تصمیمات آشنایی داشته اند به دست رسیده است و هیچ کدام از این بانک ها فعلا حاضر به اظهار نظر در این خصوص نشده اند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2006

به "تور دبی: روزهای کاری امارات بین المللی می گردد ، کار بانک های خارجی راحت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: روزهای کاری امارات بین المللی می گردد ، کار بانک های خارجی راحت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید