زیرساخت های برق خارگ توسعه یابد، لزوم راه اندازی آبفا در جزیره

به گزارش تعطیلات رو، بخشدار ویژه خارگ خواهان توسعه زیرساخت های برقرسانی خارگ شد و گفت: راه اندازی آبفا خواسته بحق اهالی خارگ است.

زیرساخت های برق خارگ توسعه یابد، لزوم راه اندازی آبفا در جزیره

محمد رضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ عصر سه شنبه در بازدید وزیر نیرو از خارگ گفت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مراکز مهم و راهبردی ایران اسلامی به شمار می رود که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی اضافه نمود: راه اندازی آبفا یکی از خواسته های بحق و دیرین اهالی این جزیره است، اقدامات بسیار مناسبی از سوی نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی اجرا شده که شایسته تقدیر است.

بخشدار ویژه خارگ توضیح داد: در حال حاضر شاهد برق پایدار در جزیره هستیم ولی زیر ساخت برق جزیره نیازمند توسعه است.

دشتی زاده در سرانجام خاطر نشان کرد: یک نیروگاه 30 مگاواتی در حال راه اندازی است که این پروژه نیازمند تزریق اعتبارات به صورت مستمر است.

وی اضافه نمود: با هماهنگی اجرا شده به وسیله نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با حضور وزیر نیرو و استاندار بوشهر محل فعلی تصفیه خانه فاضلاب خارگ بازدید شد و در این بازدید از زیر ساخت ایجاد شده به وسیله وزارت نفت به وسیله معاونین وزیر کارشناسی لازم صورت گرفت.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ توضیح داد: به علت تخصصی نبودن توزیع آب در جزیره شاهد هدر رفت آب در جزیره هستیم که این موضوع نیازمند ساماندهی مؤثر است.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: ظرفیت آب انتقالی به محدوده شهری مناسب بوده ولی در توزیع به علت غیر تخصصی بودن این مرکز شاهد اشکال هستیم که با حضور آبفا مسائل در زمینه توزیع رفع خواهد شد.

وزیر نیرو در ادامه برنامه های خود در استان بوشهر از جزیره خارگ بازدید کرد و مسائل و مسائل این جزیره را مورد آنالیز قرار داد.

خبرنگاران بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2214

به "زیرساخت های برق خارگ توسعه یابد، لزوم راه اندازی آبفا در جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های برق خارگ توسعه یابد، لزوم راه اندازی آبفا در جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید