سازمان لیگ: واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار استقلال غیرقانونی است

به گزارش تعطیلات رو، سازمان لیگ فوتبال ایران جواب نامه مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال را داد.

سازمان لیگ: واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار استقلال غیرقانونی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، ضمن درخواست توجه آن برادر بزرگوار و همکاران گرامی به رعایت قانون و قانون مداری، همچنبن توصیه برادرانه به پرهیز از رفتارهای بدور از تعامل ، فرا قانونی و تشنج آمیز که زیبنده یک باشگاه پر هوادار و پر افتخار نیست موارد ذیل جهت اطلاع تقدیم می گردد.

ذیل اساسنامه فدراسیون فوتبال ج. ا. ایران، سازمان لیگ به عنوان عالی ترین نهاد سیاست گذار و برگزار کننده مسابقات باشگاهی فوتبال ایران در چارچوب مصوبات مجمع عمومی و هیات رییسه خود برای فوتبال (لیگ برتر و لیگ های دیگر مانند، لیگ دسته اول ، دسته دوم دسته سوم ، بانوان، فوتبال ساحلی و رده های مختلف تیم های پایه) است.

بدیهی است تصمیمات این سازمان که متاثر از پیشنهادات و مطالبات باشگاه ها بر اساس درخواست های کتبی و رسمی است و در سیر قانونی پیگیری و اتخاذ می گردد و بر طبق آیین نامه مصوب رعایت آنها برای همه باشگاه ها لازم الاجرا است.

  • طبق ماده 4 آیین نامه سازمان لیگ، تبلیغات و دریافت حمایت های اقتصادی، این سازمان مجاز به عقد قرارداد های تجاری می باشد؛ متقابلا پایبندی به تعهدات این قراردادها از سوی باشگاه ها لازم الاجرا است. و آیین نامه مذکور به صراحت تاکید می نماید، تبلیغات در ورزشگاه های مسابقات لیگ متعلق کلیه باشگاه ها و مجری آن سازمان لیگ فوتبال ایران است، عواید آن نیز طبق همان آیین نامه و مصوبات سازمان لیگ به باشگاه ها پرداخت می گردد.

طبق آیین نامه مصوب باشگاه ها و سازمان لیگ، واگذاری بخشی از تبلیغات محیطی ورزشی محل برگزاری مسابقات لیگ به شرکت های کارگزار تبلیغاتی غیر قانونی است و باشکاه استقلال به تنهایی امکان واگذاری تبلیغات را بدون مصوبه مجمع عمومی و هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نخواهد داشت بدیهی است در صورت احتیاج به تغییر رویه فعلی التزام به طی فرآیند قانونی و دریافت مصوبه از سازمان لیگ طبق ضوابط فوق الذکر لازم است.

- در کشور عزیز ما با توجه به اینکه بر اساس سیاست های مدیریت صدا و سیما پخش زنده سراسری فوتبال در شبکه سوم سیما اختصاص به دو باشگاه پرهوادار دارد و سایر مسابقات نیز در شبکه ورزش و شبکه های استانی پخش می گردد لذا عایدی حاصله متعلق به همه باشگاه هاست و هیچ باشگاهی به تنهایی نمی تواند آنرا کسب کند.

- این سازمان در چند سال گذشته در راستای رعایت حقوق باشگاههای عضو، هیچ قراردادای را با بدون اخد ضمانت نامه و رعایت تشریفات قانونی منعقد ننموده است و همیشه این توصیه را به همه باشگاه های عضو بعنوان ذینفعان خود دارد.

  • در انتها سازمان لیگ فوتبال ایران انجام رفتار های هیجانی و فرا قانونی را به صلاح منافع و مصالح فوتبال کشور ندانسته و علاقمند است با تعاملات سازنده ای با همه باشگاه های فوتبال کشور در راستای تقویت همگرایی در برگزاری لیگ فوتبال کشور داشته باشد، بدیهی است هر تغییر پیشنهادی در برنامه های خود به وسیله رعایت مفاد و جهت قانونی داشته و از هر طرح سازنده ای در این راستا با رعایت موارد قانونی فوق الذکر استقبال خواهیم کرد.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1923

به "سازمان لیگ: واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار استقلال غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ: واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار استقلال غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید