شبکه الجدید از وخامت حال پادشاه عمان اطلاع داد

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران: تلویزیون الجدید لبنان گفت پادشاه عمان از بیماری سرطان رنج می برد و برای مداوا به آلمان اعزام شده است.

شبکه الجدید از وخامت حال پادشاه عمان اطلاع داد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه الجدید بیان کرد قابوس بن سعید پادشاه عمان به بیماری سرطان مبتلا شده و بعد از آنکه به مدت 7 ماه از حرکت ناتوان بود، به شهر مونیخ آلمان منتقل شده است.

این شبکه به نقل از منابعی که نامشان ذکر نشده است، بیان کرد، بیماری سرطانی که سلطان قابوس به آن مبتلا شده، سرطان روده بزرگ است و در سراسر بدن وی پخش شده است.

این شبکه تأکید کرد سلطان قابوس وصیتنامه خود را آماده نموده و با توجه به اینکه او ازدواج ننموده است و فرزندی ندارد بین دو نام از پسرعموهای خود مردد است: اسعد بن طارق بن تیمور آل سعید یا هیثم بن طارق بن تیمور آل سعید.

سلطان قابوس عمان را از کشوری منزوی که با فقر و شورش رنج می برد به کشوری باثبات که از صنایع صادرات نفت و زیرساخت های جدید برخودار است، تبدیل کرد.

براساس قوانین اساسی عمان، خاندان حاکم بر کشور باید در مدت سه روز از خالی شدن کرسی پادشاهی، پادشاه جدید را انتخاب نمایند و اگر نتواند در این خصوص به توافقی برسد باید وصیتی را که نام تعیین شده از جانب سلطان قابوس را شامل می گردد، باز کند.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 322

به "شبکه الجدید از وخامت حال پادشاه عمان اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه الجدید از وخامت حال پادشاه عمان اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید