صادرات گاز ایران به عمان روی میز کمیسیون انرژی، چیت چیان به مجلس می رود

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران: بکشنبه هفته آینده اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان وزارت نفت در جلسه این کمیسیون به آنالیز توافقنامه گازی ایران و عمان می پردازند.

صادرات گاز ایران به عمان روی میز کمیسیون انرژی، چیت چیان به مجلس می رود

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، تفاهمنامه صادرات گاز ایران به عمان که شامگاه چهارم شهریورماه امسال با مذاکره حضوری وزرای نفت دو کشور به امضا رسید، این هفته روی میز کمیسیون انرژی مجلس قرار می گیرد تا مفاد آن از سوی نمایندگان مردم مورد آنالیز بیشتر قرار گیرد.

یکشنبه هفته آینده (چهاردهم شهریور) اعضای کمیسیون انرژی پس از آنالیز اجمالی آخرین اخبار حوزه انرژی به ادامه آنالیز لایحه یک شوری قانون بودجه سال 1392 کل کشور می پردازند.

آنالیز گزارش تفریغ بودجه سال 1390 کل کشور و آنالیز توافقنامه گازی بین ایران و عمان با حضور مسئولان وزارت نفت از دیگر برنامه های جلسه این روز کمیسیون انرژی است.

در این روز همچنین اعضای کارگروه امور نیروی کمیسیون انرژی گردهم می آیند تا به آنالیز مسائل مربوط به آب یزد با حضور نمایندگان یزد و رئیس مجمع استان اصفهان بپردازند.

روز یکشنبه اعضای کارگروه امور انرژی های نو و انرژی اتمی کمیسیون انرژی نیز برای آنالیز مسائل سازندگان تجیهزات نفتی با حضور کارشناسان وزارت نفت تشکیل جلسه می دهند.

در این روز اعضای کارگروه تحقیق و تفحص از فروش نفت نیز به منظور آنالیز گزارش تحقیق و تفحص از فروش نفت گردهم می آیند.

در خاتمه این روز، اعضای کمیسیون انرژی به بازدید از آبهای مرزی غرب کشور خواهند رفت.

در روز دوشنبه (پانزدهم شهریور) تنها جلسه اعضای کارگروه امور نیروی کمیسیون انرژی برگزار می گردد. در این روز اعضای این کارگروه ادامه آنالیز اساسنامه شرکت ملی نفت ایران را با حضور مسئولان وزارت نفت، مرکز پژوهشها و دیوان محاسبات کشور در برنامه دارند.

جلسه بعدی این کمیسیون تخصصی مجلس در روز سه شنبه (شانزدهم شهریور) برگزار می گردد. در این روز نمایندگان پس از مرور اجمالی آخرین اخبار حوزه انرژی با حضور وزیر نیرو درخصوص آنالیز مسائل و مسائل مربوط به خصوصی سازی و توزیع، سوخت زمستانی نیروگاههای کشور و نحوه تأمین برق تابستان سال 1393 به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.

در ادامه این روز، جلسه کارگروه امور انرژی های نو و انرژی اتمی به منظور انتخاب هیأت رئیسه این کارگروه تشکیل می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 310

به "صادرات گاز ایران به عمان روی میز کمیسیون انرژی، چیت چیان به مجلس می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات گاز ایران به عمان روی میز کمیسیون انرژی، چیت چیان به مجلس می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید