عینکی هوشمند برای برطرف بیماری های مغزی

به گزارش تعطیلات رو، شرکت شیائومی اخیرا پتنت جدیدی به ثبت رسانده و آن یک عینک هوشمند است که قابلیت درمانی دارد، هدف شیائومی از این کار برطرف بیماری های مغزی و خستگی چشم با فناوری پوشیدنی است.

عینکی هوشمند برای برطرف بیماری های مغزی

این شرکت الکترونیکی و فناوری محبوب چینی تعداد زیادی از محصولات خود را تا به امروز به بازار عرضه نموده است اما این نخستین دستگاه سلامتی، درمانی این شرکت است.

عینک مذکور قابلیت نور درمانی دارد و برای افرادی که خستگی چشم و بیماری های مغزی دارند مفید است. دستگاه پوشیدنی که شیائومی قبلا عرضه نموده بود یک ساعت هوشمند بود که شبیه اپل واچ است و دارای عملنمودهای مشابهی از جمله مانیتور ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، نشانگر فشار خون و ... است.

طبق گزارش IT Home ، عینک های هوشمند بدون نام این شرکت چندین روش درمانی را در اختیار کاربر قرار می دهد که به کاربران در درمان مسائل مختلف یاری می نماید.

بنابر گفته ها این عینک هوشمند همراه با یک کیس،قاب عینک هوشمند عرضه خواهد شد و بنابر به حدس ها این قاب علاوه بر حفاظت از عینک می تواند برای شارژ عینک چشم نیز استفاده گردد. دیگر جزئیات این محصول این است که سیگنال های درمانی را منتشر می نماید که بر روی سیگنال های نوردرمانی و سیگنال های موجی متمرکز است.

به غیر از نور عینک مذکور از امواج صوتی برای برطرف بیماری های روانی نیز استفاده می نماید. امواج صوتی به وسیله راهنمایی استخوانی ساطع می شوند و این امر تنها با قرار دادن عینک بر روی گوش انجام می گردد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1541

به "عینکی هوشمند برای برطرف بیماری های مغزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینکی هوشمند برای برطرف بیماری های مغزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید