فرانسه: 20 مسافر ورودی از چین مشکوک به کرونا هستند

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی صباح، اگنس بوزین وزیر بهداشت فرانسه در فرودگاه ایسترس در جنوب فرانسه به خبرنگاران گفت که حدود 20 نفر از مسافرانِ دومین پرواز ورودی از چین به فرانسه که مشکوک به آلودگی به ویروس کرونا هستند، تحت نظر قرار دارند.

فرانسه: 20 مسافر ورودی از چین مشکوک به کرونا هستند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

گفته می گردد که این 20 مسافر دارای ملیت های فرانسوی و غیر اروپایی هستند.

لازم به ذکر است که حدود 250 مسافر روز یکشنبه در پی شیوع ویروس کرونا در پروازی از چین به فرانسه وارد شدند. این افراد که 65 نفر آنها تبعه فرانسه بودند، شامگاه روز شنبه از شهر ووهان چین- جایی که نخستین مورد ابتلاء به ویروس کرونا در آن شناسایی شد- راهی فرانسه شدند.

ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه در مصاحبه با شبکه آر تی ال گفت که این پرواز حامل افرادی با 30 ملیت مختلف بود که اکثریت آنها اروپایی بودند.

لودریان در ادامه گفت که بعضی از این مسافران به همراه اتباع فرانسوی به مدت 14 روز در قرنطینه خواهند ماند و سایر مسافران در صورت عدم ابتلاء به ویروس کرونا، به کشور خود فرستاده می شوند.

شایان ذکر است که تا به امروز در فرانسه شش مورد ابتلاء به ویروس کرونا شناسایی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 742

به "فرانسه: 20 مسافر ورودی از چین مشکوک به کرونا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه: 20 مسافر ورودی از چین مشکوک به کرونا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید