ملایر صاحب دکه مطبوعاتی شد

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران/همدان شهردار ملایر از شروع فعالیت دکه مطبوعاتی در خیابان خیام اطلاع داد و گفت: در راستای حمایت از کارهای فرهنگی، شهرداری ملایر نسبت به خرید یک باب دکه مطبوعاتی و نصب در خیابان خیام اقدام کرد.

ملایر صاحب دکه مطبوعاتی شد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

حسین بابایی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه این دکه به منظور انجام امور فرهنگی به وسیله تشریفات مزایده، تحویل یک مؤسسه فرهنگی شده و فعالیت آن شروع شده است، از خرید چند دکه و نصب در سایر نقاط شهر برای انجام امور مطبوعاتی و فرهنگی اطلاع داد و ابرازامیدواری کرد با افزایش اینگونه امور فرهنگی، شاهد افزایش سرانه مطالعه در سطح شهر باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان مقطع پنجم این دبستان با یاری کارشناسان سازمان اقدام به کاشت گل های دائمی در محوطه مدرسه کردند، اضافه کرد: این طرح با هدف توسعه فضای سبز مدارس، زیبایی و طراوت فضای بصری مدارس و آشنایی دانش آموزان با اهمیت فضای سبز و ضرورت حفظ و نگهداری از آن برای نخستین بار در مدارس سطح شهر اجرا می گردد.

بابایی اظهار کرد: در طرح مدرسه سبز، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با مشارکت دانش آموزان اقدام به توسعه و تکمیل فضای سبز مدارس می کند و دانش آموزان با نحوه کاشت و مراقبت از درختان و گل های دائمی و فصلی در حیاط مدرسه آشنا می شوند.

وی در ادامه به آنالیز مزاحمت و آلایندگی واحدهای صنفی پرنده فروشی در جلسه بدوی کمیسیون بند 20 شهرداری ملایر اشاره و اظهار داشت: جلسه بدوی کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، پیرامون مزاحمت و آلایندگی واحدهای صنفی پرنده فروشی و انتقال مغازه های خرید و فروش پرندگان از اطراف منازل مسکونی به مکان های مناسب تر با حضور اعضا برگزار گردید.

شهردار ملایر اضافه کرد: پیرو شکایت اهالی خیابان طالقانی و خیابان امام رضا(ع) درباره ایجاد مزاحمت و آلایندگی واحدهای صنفی پرنده فروشی در این محله، این موضوع در دستور کار واحد ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری نهاده شد. پس از ابلاغ اخطاریه و تشکیل پرونده و مستندسازی و آنالیز های کارشناسی موضوع مذکور به کمیسیون بدوی بند 20 ماده 55 شهرداری ملایر ارجاع شد.

وی در خاتمه یادآور شد: در این جلسه افزون بر 30 پرونده مورد آنالیز و رسیدگی نهاده شد و نظرات اعضای کمیسیون اخذ و پس از بحث و آنالیز فراوان و احراز موضوع مزاحمت برای اهالی، مقرر شد با عنایت به استقرار اغلب واحدهای صنفی پرنده فروشی در مناطق مسکونی، پس از مهلت های قانونی، این واحدهای صنفی به خارج از مناطق مسکونی منتقل شوند که در این رابطه مشارکت و همکاری متصدیان صنف پرنده فروشی برای استقرار در محلی مناسب معین کننده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 722

به "ملایر صاحب دکه مطبوعاتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملایر صاحب دکه مطبوعاتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید