همه اقدامات شهرداری تهران برای استقبال از مهر ، اجرای طرح سفر اولی ها برای دانش آموزان و دانشجویان

به گزارش تعطیلات رو، سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه ستاد استقبال از مهر، اقدامات شهرداری در آستانه بازگشایی مدارس را تشریح کرد و گفت: خدمات حمل و نقل در مهرماه برای دانشجویان و دانش اموزان رایگان است. بعلاوه در کیف پول الکترونیک حمل و نقل عمومی تخفیف 30 درصدی برای ماه مهر پیش بینی شده است.

همه اقدامات شهرداری تهران برای استقبال از مهر ، اجرای طرح سفر اولی ها برای دانش آموزان و دانشجویان

به گزارش خبرنگاران، چهارمین جلسه ستاد استقبال از مهر با حضور مسئولان حوزه حمل و نقل شهرداری تهران و اصحاب رسانه برگزار گردید و محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این که ضرورت دارد شهروندان از خودرو شخصی کمتر استفاده نمایند، گفت: عزم راسخی ناظر به موضوع بهیاری ناوگان اجرا شده است. بهسازی تاکسی و اتوبوس ها از جمله اقداماتی است که صورت گرفته و با 2100 اتوبوس فعال در خطوط، مهرماه را شروع خواهیم کرد. سال ها در حوزه بازسازی ناوگان مترو کاری نشده بود با این حال در شش ماهه اول اقدامات ویژه ای در بازسازی رام های مترو انجام گرفته است. ضروری است تا دستوری به معاونین حمل و نقل منطقه ها داده بشود تا طی دو هفته اول مهر در کنار پلیس حضور میدانی در خیابان ها داشته باشند تا به حل مسائل و گره های ترافیکی یاری نمایند. در ادامه جلسه نمایندگان معاونت خدمات شهری، مترو، اتوبوسرانی، آتش نشانی، مراکز معاینه فنی خودرو و ... به تشریح برنامه ها و اقدامات پرداختند.

  • معاونت خدمات شهری

پیرایش شهر، رنگ امیزی المان ها، بازپیرایی فضای سبز، کاشت انواع درختان در مدارس، فراوری و ارئه پویانمایی درباره پسماند در مدارس، فعالیت های ویژه مرتبط با پسماند در منطقه ها، اجرای کارگاه ها برای فراوری حداقلی پسماند، برطرف موارد سد معبر و صدور مجوز بازگشایی بازارهای سنتی با موضوع فروش لوازم مدارس و ….

  • شرکت بهره برداری مترو

6 رام قطار آماده تحویل به شبکه مترو است که ظرفیت مسافران به 130 هزار افزایش می یابد. تعمیر بیش از 105 رام قطار انجام اجرا شده و در بازه زمانی صبح برای ایستگاههای متراکم مدیریت پوشش مسافری پیش بینی شده است. حل مشکل ایمنی 1900 پله برقی و اجرای طرح سفر اولی ها برای دانش آموزان و دانشجویان و ...

  • ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران

اختصاص 6 مرکز برای معاینه فنی سرویس مدارس، معاینه ناوگان تاکسیرانی و سرویس مدارس و خدمات تعمیرات با تخفیفات ویژه در مرکز شهید چمران و ...

  • شرکت واحد اتوبوسرانی

انعقاد قرار داد برای اورهال اتوبوس ها، آمادگی با بیش از 430 دستگاه اتوبوس فعال، اختصاص 20 خط نو ویژه اول مهر و ...

  • سازمان آتش نشانی

شناسایی ظرفیت های خطر آفرین، استقرار خودروهای امدادی در 130 نقطه، آموزش نکات ایمنی در 200 مجموعه، بازدید از مدارس و ...

  • امدادخودرو سایپا

ارائه خدمات در کمترین زمان، استقرار نیروها در منطقه ها حساس، افزایش ناوگان شیفت روز و ...

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2358

به "همه اقدامات شهرداری تهران برای استقبال از مهر ، اجرای طرح سفر اولی ها برای دانش آموزان و دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه اقدامات شهرداری تهران برای استقبال از مهر ، اجرای طرح سفر اولی ها برای دانش آموزان و دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید