پاسخ به نیازهای گلوگاهی صنعت نفت وگاز در قالب یک رویداد

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هدف از برگزاری سلسله نشست های ارتقا تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره ارزش با موضوع تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، معرفی آخرین فرصت های سرمایه گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است.

پاسخ به نیازهای گلوگاهی صنعت نفت وگاز در قالب یک رویداد

شناسایی موانع و پیگیری رفع چالش های جاری و پیش روی صنایع، شناسایی نیازهای گلوگاهی و شبکه سازی برای رفع آنها با تکیه بر توان شرکت های دانش بنیان، شناسایی و مستندسازی ابزارهای تسهیل گری در به هم رسانی صنایع بزرگ و شرکت های دانش بنیان اعم از مشاوره حقوقی، ارزش گذاری، تامین سرمایه و غیره است با حمایت مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از محوری های این رویداد محسوب می شود.

مخاطبان اصلی رویداد، صنایع بهره بردار نفت و گاز، صنایع پالایشگاهی نفت و گاز، صنایع پتروشیمی و صنایع نیروگاهی هستند که با توانمندی دانشی و تخصصی شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه آشنا می شوند و برای تامین نیازهای خود از این ظرفیت استفاده می کنند.

فناوری های نوین و استفاده از تجهیزاتی که در مرز دانش تولید شده اند بهترین روش برای تثبیت و توسعه صنایع مختلف از جمله صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هستند که به عنوان یکی از صنایع بزرگ و قدمت دار در ایران محسوب می شوند. این صنایع تاثیرگذار بر روی اقتصاد و زیست مردم نیازمند استفاده از فناوری هایی است که بتواند بهره وری محصولات و ثروت آفرینی آنها را بیشتر کند. بهترین گزینه هم برای تحقق این هدف، شرکت های دانش بنیانی هستند که توان دانشی و تخصصی این کار را دارند و همیشه هم در دسترس هستند.

برگزاری چنین رویدادهایی هم می تواند مناسب ترین وسیله برای معرفی توانایی شرکت های دانش بنیان به صنایع و عرضه نیازهای صنعت به دانش باشد. بر همین اساس سلسله نشست های ارتقاء تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره ارزش با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و از طریق بخش خصوصی به شکل زنجیره وار با موضوع صنایع مختلف برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2191

به "پاسخ به نیازهای گلوگاهی صنعت نفت وگاز در قالب یک رویداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ به نیازهای گلوگاهی صنعت نفت وگاز در قالب یک رویداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید