پزشک آمریکایی: کادر درمانی اگر از کمبودها در بیمارستان ها صحبت نمایند اخراج می شوند

به گزارش تعطیلات رو، یک پزشک آمریکایی که در رسانه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارد در پیامی در توئیتر نوشت که برای بیمارستان های آمریکایی سود از زندگی انسان ها اهمیت بیشتری دارد و کادر درمانی در صورت صحبت کردن درباره کمبودها در بیمارستان، اخراج می شوند.

پزشک آمریکایی: کادر درمانی اگر از کمبودها در بیمارستان ها صحبت نمایند اخراج می شوند

به گزارش گر.ه بین املل خبرنگاران، یوجین جو پزشک آمریکایی در پیغامی در توئیتر به شرایط پزشکان و پرستاران آمریکایی در مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخت.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: بیمارستان ها در حال اخراج پزشکان و پرستارانی است که در رسانه های اجتماعی درباره شرایطی که آنها در مقابله با ویروس کرونا با آن روبرو هستند، صحبت می نمایند.

این پزشک آمریکایی اضافه نمود: این موضوع به این دلیل می باشد که بیمارستان ها نمی خواهند که مردم واقعیت را بدانند. صرفه جویی در هزینه و سود بیش از زندگی انسان ها در بیمارستان ها و شرکت های دارویی آمریکا اهمیت دارد.

روز گذشته نیز خبرگزاری آمریکایی بلومبگر گزارش داد که بیمارستان های آمریکا کارمندان بخش درمانی را تهدید می نمایند در صورتی که شرایط کاری خود در دوره شیوع همه گیری ویروس کرونا را اعلام نمایند اخراج خواهند شد و در چند مورد نیز این رخ داده است. (جزئیات بیشتر)

مینگ لین پزشک اتاق اورژانس در ایالت واشنگتن گفته که به وی اعلام شده از کار اخراج شده است چون مصاحبه ای با یک روزنامه درباره پست فیسبوکی خود انجام داده که طی آن درباره ناکافی بودن تجهیزات حفاظتی و انجام تست صحبت نموده بود.

در شیکاگو نیز یک پرستار به دلیل ایمیل کردن این موضوع به همکاران خود که می خواهد ماسک حفاظتی بیشتری سر کار استفاده کند از کار اخراج شده است.

در نیویورک سیستم درمانی این ایالت به کارمندان هشدار داده در صورتی که بدون مجوز به مصاحبه بپردازند از کار اخراج خواهند شد.

راث شوبرت سخگوی اتحادیه پرستاران ایالت واشنگتن می گوید: بیمارستان ها در حال بستن دهان پرستاران و دیگر کارمندان بخش درمانی هستند تا بتوانند وجهه خود را حفظ نمایند. این ظالمانه است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 972

به "پزشک آمریکایی: کادر درمانی اگر از کمبودها در بیمارستان ها صحبت نمایند اخراج می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک آمریکایی: کادر درمانی اگر از کمبودها در بیمارستان ها صحبت نمایند اخراج می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید