پورموسوی: پیروزی امروز ما به خاطر اردوی خوب مان در تهران است، کامرانی فر گفت به پاکی و صداقت داوران ایمان داریم

به گزارش تعطیلات رو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد، پیروزی امروز تیمش مقابل سایپا به خاطر اردوی خوب زردپوشان آبادانی در تهران بوده است.

پورموسوی: پیروزی امروز ما به خاطر اردوی خوب مان در تهران است، کامرانی فر گفت به پاکی و صداقت داوران ایمان داریم

به گزارش خبرنگاران، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل سایپا گفت: خدا را شکر بعد از هفته ها که تیم مان خوب بازی می کرد و متأسفانه نتیجه نمی گرفتیم، برنده شدیم. به بچه ها خسته نباشید و خدا قوت می گویم. اینکه بعد از یک ماه تعطیلی لیگ شرایط خودمان را حفظ کردیم نشان از برنامه ریزی خوب ما دارد.

وی اضافه کرد: بچه ها از روز اول اردو در تهران مصمم بودند که در هفت بازی آخر متفاوت تر باشند. فکر می کنم شرایط جوی در 20 دقیقه آخر مسابقه روی جریان بازی تأثیر داشت. با اینکه ما جلو بودیم و باید خودمان را حفظ می کردیم، ناخواسته عقب نشینی می کردیم.

سرمربی صنعت نفت در ادامه با اشاره به صحبت های مربی سایپا و اینکه چرا داوران با تیم صنعت نفت در یک هتل اسکان داشتند، گفت: همه می دانند در آبادان هتل کاروانسرا برای تیم میهمان است و هتل پارسیان هم برای صنعت نفت. به جز دو سه مورد که در هتل پارسیان ترافیک بود و هر دو تیم در هتل کاروانسرا اسکان داشتند. در این بازی سایپا از دو هفته قبل هتل پارسیان را رزرو نموده بود و چاره ای نبود. ضمن اینکه ما وقتی دیدیم سایپا معترض است، تصمیم گرفتیم محل اسکان داوران را تغییر دهیم، اما کامرانی فر قبول نکرد و گفت به پاکی و صداقت داوران ایمان داریم. من فکر نمی کنم بازی صحنه ای داشته باشد که سایپا پشت این مسائل پنهان گردد و فرار رو به جلو داشته باشد.

پورموسوی در خصوص ملاقات هفته آینده تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان هم گفت: از فردا برای بازی با نفت مسجدسلیمان آماده می شویم. بازی سختی است و فکر می کنم می توانیم با کوشش بیشتر صندلی مان را حفظ کنیم. امیدوارم بچه ها در تمام مسابقات با انرژی بالا و انگیزه باشند.

وی در خصوص انتقاداتی که از اردوی تیمش در تهران مطرح می گردد، گفت: این اردو چند علت داشت. سؤال من این است به جز استقلال و پرسپولیس که در تهران هستند، کدام تیم اردو نرفت؟ ما می خواستیم تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم. آیا ما می توانستیم در این گرما صبح و بعدازظهر تمرین کنیم؟ آیا می توانستیم بازی تدارکاتی باکیفیت داشته باشیم؟! ما در تهران مقابل پرسپولیس و سپاهان بازی کردیم و آن بازی ها بچه ها را از لحاظ روحی بالا برد. ما که پولی نداشتیم به بازیکنان بدهیم و وقتی می گوییم به لحاظ روحی خوب شدیم به خاطر همین بازی های تدارکاتی است. من مطمئنم پیروزی امروز ما به خاطر اردوی خوب مان در تهران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1780

به "پورموسوی: پیروزی امروز ما به خاطر اردوی خوب مان در تهران است، کامرانی فر گفت به پاکی و صداقت داوران ایمان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: پیروزی امروز ما به خاطر اردوی خوب مان در تهران است، کامرانی فر گفت به پاکی و صداقت داوران ایمان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید