اشتغال زایی برای 100 نفر در قرچک با افتتاح پروژه های هفته دولت

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، بهمن خطیبی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری قرچک با محوریت گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت طی سخنانی گفت: نزدیک 12.5 میلیارد تومان در قالب 16 پروژه تملک دارایی های سرمایه ای، ارزش افزوده و پروژه های شهرداری افتتاح شد.

اشتغال زایی برای 100 نفر در قرچک با افتتاح پروژه های هفته دولت

وی با اشاره به برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های باقی مانده شهرستان قرچک در دهه فجر، هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: باید با خدمت رسانی مطلوب و ایجاد امید بین مردم به تداوم نظام انقلاب اسلامی کمک کنیم، چرا که امروز دشمنان سعی دارند، با ایجاد ناامیدی در بین مردم ناکارآمدی نظام اسلامی را القا نمایند.

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: اما باید بدانیم، که امروز نظام اسلامی در بسیاری از زمینه ها جزو موفق ترین حکومت ها بوده است و این نبوده جز کوشش طاقت فرسا مسئولین و همیاری و همکاری مردم، که باید قدر مردمی بودن نظام و انقلاب اسلامی را دانست.

وی گفت: با افتتاح این طرح ها علاوه براشتغال زایی حدود 100 نفر زمینه های توسعه و خدمت رسانی بیشتر فراهم گردیده است.

خطیبی ادامه داد: گسترش فضاهای ورزشی برای جوانان به ویژه بانوان از محور های اصلی طرح های افتتاح گردیده قرچک است و شهرداری این شهر کوشش زیادی برای ساخت سرای محله در محلات مختلف قرچک نموده است و امروز نیز ساکنان مناطق گلها ، فردیس و خیابان مخابرات این شهر از سرای محله برخوار دارشدند.

نماینده عالی در شهرستان قرچک گفت: عملیات اجرایی ساخت چند طرح دیگر از جمله ساخت مدرسه 12 کلاسه به مساحت 1700 متر مربع ، برق رسانی 20 کیلو واتی شهرک صنعتی به طول 14 کیلومتر و آرامستان شهر با 150 هکتار مساحت و با 5 میلیارد ریال اعتبار نیز از امروز شروع شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 47

به "اشتغال زایی برای 100 نفر در قرچک با افتتاح پروژه های هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال زایی برای 100 نفر در قرچک با افتتاح پروژه های هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید