بانیکس، سامانه آنلاین درخواست خدمات

به گزارش تعطیلات رو، سوپر اپ بانیکس محصول شرکت استارت آپ بانی زندگی هوشمند است که در سال 98 رونمایی شد. با توجه به مشغله و فعالیت های روزمره، فرصت زیادی برای رسیدگی به بعضی امور زندگی برایمان وجود ندارد؛ همچنین این مشغله ها باعث شده اوقات کمتری را در کنار خانواده و دوستانمان سپری کنیم یا حتی به استراحت بپردازیم.

بانیکس، سامانه آنلاین درخواست خدمات

سوپر اپ بانیکس محصول شرکت استارت آپ بانی زندگی هوشمند است که در سال 98 رونمایی شد. با توجه به مشغله و فعالیت های روزمره، فرصت زیادی برای رسیدگی به بعضی امور زندگی برایمان وجود ندارد؛ همچنین این مشغله ها باعث شده اوقات کمتری را در کنار خانواده و دوستانمان سپری کنیم یا حتی به استراحت بپردازیم.

به علاوه اینکه، این روزها مسائل و مسائلی که بیماری کرونا برای ما به وجود آورده کم نیست و باعث شده که سعی ما بر این باشد که زمان کمتری را خارج از منزل بگذرانیم و بیشتر ساعات رو در خانه بمانیم.

بانیکس سعی بر این دارد که این مسائل و مسائل را تا حد امکان به حداقل برساند و علاوه بر حفظ سلامت کاربرانش و زمان بیشتری که برای استراحت و در کنار خانواده بودن به آن ها هدیه می دهد، خدماتی با کیفیت و مقرون به صرفه را توسط بانیاران حرفه ای، متخصص و مطمئن به آن ها ارائه دهد.

وب سایت رسمی www.mybanix.com

در حال حاضر خدمات بانیکس شامل خدمات زیبایی بانوان و همچنین خدمات نظافت می گردد که در محدوده شهر تهران به کاربران گرامی ارائه می شوند؛ که البته به زودی به تنوع خدمات و محدوده خدمت رسانی، افزوده خواهد شد تا کاربران بانیکس در هر شهری که سکونت دارند، بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

خدمات زیبایی بانوان به چندین دسته بندی کلی همچون خدمات مو، صورت، ناخن، عروس، کودک و … تقسیم شده که هر کدام زیر مجموعه های متفاوتی دارند و تقریبا هر خدمتی که در سالن های زیبایی به بانوان عزیز ارائه می شوند را دربرمی گیرد.

خدمات نظافت نیز سه دسته بندی کلی اعم از نظافت منزل، محل کار و مجتمع را شامل می گردد که با توجه به جزییاتی چون متراژ و تعداد ساعات مورد احتیاج کاربران، با هزینه ای مقرون به صرفه و شفاف به ایشان ارائه خواهد شد.

تمامی بانیاران (متخصصان) کارآزموده و مطمئن بوده و تخصص آن ها در زمینه فعالیتشان توسط تیم بانیکس آنالیز و تایید شده است. همچنین برای اطمینان خاطر بانیکس و البته کاربران عزیز، پیش از آغاز همکاری از ایشان گواهی عدم سوء پیشینه نیز دریافت خواهد شد.

اپلیکیشن بانیکس، در کنار رابط کاربری ساده و قوی، برای کاربران سیستم عامل ios به صورت وب اپلیکیشن، یعنی بدون احتیاج به دانلود و نصب، قابل استفاده بوده و برای کاربران سیستم عامل اندروید نیز در کافه بازار، مایکت و گوگل پلی قابل دانلود و نصب می باشد.

لینک نصب اپلیکیشن در مایکت های معتبر

https://mybanix.com/app-installation-tutorial

تیم پشتیبانی بانیکس به صورت دائمی امور مربوط به سفارشات، بانیاران، کاربران و نقدها و پیشنهادات را آنالیز نموده و در صورت بروز احتاقتصادی هر گونه مسئله ای سریعا در جهت برطرف آن اقدام خواهد نمود.

در کنار اپلیکیشن قدرتمند بانیکس، اپلیکیشن بانیار که برای بانیاران (متخصصان) ما در نظر گرفته شده نیز بسیار قوی عمل نموده و بانیاران به سادگی و سرعت می توانند امور مربوط به پذیرفتن، انجام سفارشات و تسویه های اقتصادی خود را توسط آن انجام دهند.

از مزایای مهم تیم بانیکس می توان به تخصص این تیم در زمینه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ اشاره نمود که باعث می گردد در زمینه برند سازی محصول خود با دقت و تخصص کوشش کند و بتواند در کنار خدمات با کیفیتی که به کاربرانش ارائه می دهد، ارتباط احساسی و عاطفی خودش را نیز با ایشان برقرار نموده و صندلی خودش را تا همواره در دل مخاطبانش حفظ کند. به طوری که کاربران، بانیکس را دوست و همراه خود بدانند و به آن اطمینان داشته باشند.

مزایای بانیکس

اگر بخواهیم از مزایای دیگر بانیکس نام ببریم و در واقع بگوییم چه ویژگی هایی بانیکس را متمایز می نماید، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

رابط کاربری ساده

ثبت سفارش در بانیکس بسیار ساده بوده و در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد. کاربران عزیز می توانند هزینه سفارش خود رااز لحظه ثبت سفارش تا پس از اینکه خدمت مورد نظرشان را دریافت نمودند، به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

حضور به موقع و بدون تاخیر

بانیاران موظفند در ساعت مقرر شده توسط کاربر، در محل مورد نظر ایشان حضور داشته باشند و بانیکس بابت این موضوع به کاربران اطمینان خاطر می دهد.

ضمانت بازگشت وجه

در بانیکس این امکان وجود دارد که در صورت وجود نارضایتی از طرف مشتری و با کارشناسی پشتیبانی، کل مبلغ یا بخشی از آن استرداد گردد.

عدم دریافت هزینه ایاب و ذهاب

هیچگونه هزینه ای بابت هزینه ایاب و ذهاب بانیار از مشتری دریافت نخواهد شد، مگر این که اتمام خدمت صورت گرفته بعد از ساعت 20 باشد.

قیمت دهی شفاف

در اپلیکیشن بانیکس هزینه تمامی خدمات شفاف و معین می باشند و کاربر می تواند هر زمان از آغاز تا خاتمه انجام خدمت به صورت آنلاین پرداخت کند. هیچگونه تغییر هزینه از پیش معین نشده ای، وجود نخواهد داشت.

لینک دسترسی مستقیم به اپلیکیشن (نسخه وب اپ)

App.mybanix.com

تیم جوان، متخصص، خلاق و حرفه ای بانیکس بر آن است که بتواند در کنار ارائه خدمات با کیفیت و متنوع، روز به روز در راستای جلب رضایت کاربران و برقراری ارتباط عاطفی با ایشان، که هدف بانیکس است، پیشرو باشد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1294

به "بانیکس، سامانه آنلاین درخواست خدمات" امتیاز دهید

1 کاربر به "بانیکس، سامانه آنلاین درخواست خدمات" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانیکس، سامانه آنلاین درخواست خدمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید