آنالیز تعهد اشتغال سال 1400 دستگاه های اجرایی کرمان

به گزارش تعطیلات رو، گروه کاری اشتغال و کارآفرینی استان کرمان به منظور آنالیز تعهد دستگاه های اجرایی در ایجاد اشتغال سال1400 به ریاست دکتر مهرابی، سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری کرمان برگزار شد.

آنالیز تعهد اشتغال سال 1400 دستگاه های اجرایی کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان:سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری کرمان در این جلسه اعلام کرد: عمده اشتغال استان در حوزه دستگاه های صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و کشاورزی است.

مهرابی اضافه کرد:سازمان های صنعت، معدن و تجارت شمال و جنوب استان با توجه به پروژه های کلنگ زنی نموده و در دست اجرا و ارزش اضافه نموده بالایی در بخش های زیرمجموعه خود فراهم می نمایند، امکان ایجاد اشتغال بالایی را دارند.

وی اعلام کرد: هدف ایجاد اشتغال موثر است که در رشد مالی استان اثرگذاری داشته باشند و براساس آنها برنامه ریزی های لازم برای اعتبارات و غیره صورت گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری کرمان گفت: بخش گردشگری طی یک سال گذشته تحت تاثیر شدید بیماری کرونا نهاده شد، اما با کاهش فرایند بیماری شاهد رونق آن خواهیم بود و مطمئنا اشتغال بالایی را در این بخش می توان ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: همواره تاکید شده که بخش گردشگری با توجه به رونقی که در حوزه اشتغال و اقتصاد فراهم می نماید، مورد حمایت های لازم از تسهیلات و صدور مجوز قرار داشته باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1708

به "آنالیز تعهد اشتغال سال 1400 دستگاه های اجرایی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تعهد اشتغال سال 1400 دستگاه های اجرایی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید