بهره برداری از سه طرح تولیدی در قم با حضور معاون وزیر صنعت

به گزارش تعطیلات رو، خبرنگاران/قم همزمان با نهمین روز از دهه فجر سه طرح صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه قم با حضور استاندار قم و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، افتتاح و مورد بهره برداری نهاده شد.

بهره برداری از سه طرح تولیدی در قم با حضور معاون وزیر صنعت

به گزارش خبرنگاران، واحد فراوری کامپاند و گرانول پلیمری، فیلم پلاستیکی چند لایه ساخته شده به روش خود ممزوج چاپ روتوگرارور و درب سرپوش ظروف غذایی از فویل آلومینیوم و ظروف یکبار مصرف پلیمری زیست تخریب پذیر واحدهایی بودند که امروز با حضور استاندار قم و محمد تقی کره ای، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسیدند.

با بهره برداری از این سه طرح، زمینه برای اشتغال مستقیم 150 نفر فراهم خواهد شد.

سید مهدی صادقی استاندار قم، دراین مراسم با بیان این که امروز حرکت های جدی برای نیل به رونق فراوری و اشتغال در کشور و استان قم شروع شده است، به نقش سیاست های اقتصاد مقاومتی در رسیدن به این مهم اشاره نمود.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در زمینه شناسایی واحدهای نیمه فعال استان و پیگیری و برطرف موانع فراوری و حل مسائل واحدها فراوریی اجرا شده است.

صادقی، موضوع مالیات و کمبود سرمایه در گردش را دو مشکل اصلی واحدهای فراوری استان قم برشمرد و اضافه نمود: درسال 95، فعالیت های خوبی در جهت حل تنگناهای مالیاتی فراوری کنندگان و تأمین سرمایه در گردش واحدهای فراوریی استان انجام شد.

وی با تاکید بر ضرورت کوشش در جهت سرعت بخشی به فعالیت ها و اقدامات حوزه اشتغالزایی و فراوری و صنعت توضیح داد: رشد مالی، نیازمند بستر سازی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.

استاندار قم همچنین با اشاره به برنامه افتتاحیه پروژه های عمرانی استان قم در ایام الله دهه فجر سال جاری گفت: در این ایام 34 پروژه در بخش های عمرانی، کشاورزی صنعتی و گردشگری استان با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان افتتاح می گردد که بعضی از این پروژه ها در روز های گذشته افتتاح شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 890

به "بهره برداری از سه طرح تولیدی در قم با حضور معاون وزیر صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از سه طرح تولیدی در قم با حضور معاون وزیر صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید