بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ثابت ماند

به گزارش تعطیلات رو، به گزارش خبرنگاران، عباس زارعی هنزکی در جمع خبرنگاران اضافه کرد: کشور در یک شرایطی است که در فضای مقاومتی به سر می بریم.

بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ثابت ماند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی با بیان اینکه بودجه سال جاری پارک علم و فناوری با سال آینده یکی است، اضافه نمود:با توجه به شرایطی که کشور دارد ما راضی هستیم. یک مدیر و رئیس به دلیل برنامه هایی که دارد همیشه از بودجه راضی نیست اما با توجه به شرایطی که در کشور است ما راضی هستیم.

وی با اشاره به بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ادامه داد: بودجه سال گذشته این پارک برابر با سیزده و نیم میلیارد تومان بوده که در لایحه پیشنهادی این میزان نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است؛ البته که تا کنون نزدیک به چهل درصد این بودجه محقق شده است و امیدوار هستیم که تا خاتمه سال این میزان به صورت کامل محقق گردد زیرا بسیاری از برنامه ها احتیاج به بودجه دارد.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان رییس پارک از بودجه رضایت ندارم چون بسیاری از برنامه ها احتیاج به بودجه دارد. آزمایشگاه ها و زیرساخت ها احتیاج به بودجه دارد ولی امیدوارم که وضع دولت بهتر بگردد و تغییر بودجه در سال های آینده داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که حداقل هشتاد درصد بودجه تا خاتمه سال محقق گردد.

وی اضافه نمود: البته که این موضوع نشان می دهد که ما برای توسعه احتیاج به بخش خصوصی داریم.

زارعی گفت: برنامه ما این است که دانشگاه تهران مانند سایر دانشگاههای بزرگ از دستاوردهای خودشان منتفع شوند و این آرزوی ماست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 730

به "بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ثابت ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ثابت ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید