تور روسیه: روسیه سفیر آمریکا را احضار کرد

به گزارش تعطیلات رو، منابع رسانه ای اعلام کردند در پی اقدامات توهین آمیز واشنگتن علیه خبرنگاران روسیه، این کشور سفیر آمریکا در مسکو را احضار کرد.

تور روسیه: روسیه سفیر آمریکا را احضار کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش به نقل از الجزیره، روسیه پس از آنکه آمریکا مانع پوشش خبری خبرنگاران روس در سالگرد حملات 11 سپتامبر شد، سفیر این کشور در مسکو را احضار کرد.

پیش از این هم آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا نسبت به تحریم های نو واشنگتن علیه مسکو واکنش نشان داده بود. او در این خصوص خاطرنشان کرد این تحریم ها بر روابط واشنگتن و مسکو تاثیرات منفی می گذارد.

آمریکا در حالی این اقدامات را انجام می دهد که روز گذشته دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) خاطرنشان کرد تماس های میان مسکو و واشنگتن برای ملاقات مجدد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، همتای آمریکایی اش در همه سطوح در حال برقراری است.

در ملاقات گذشته پوتین و بایدن، رؤسای جمهور روسیه و آمریکا متعهد شدند روابط خود را از سر بگیرند و در کوشش برای کاهش تنش های میان این دو کشور باشند، اما واشنگتن چندی بعد مجددا آغاز به تحریم روسیه کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 1857

به "تور روسیه: روسیه سفیر آمریکا را احضار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: روسیه سفیر آمریکا را احضار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید