4 بیمارستان تا پایان 1400 تکمیل و تحویل می شود

به گزارش تعطیلات رو، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و تحویل چهار بیمارستان احداث شده از طریق سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با 694 تخت بیمارستانی تا سرانجام امسال خبر داد.

4 بیمارستان تا پایان 1400 تکمیل و تحویل می شود

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی برنامه آن سازمان را در خصوص تکمیل و تحویل بیمارستان ها تا انتها سال گفت.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با یادآوری اینکه سازمان مجری در پاندمی کرونا 14 بیمارستان را تکمیل و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داد، از تکمیل بیمارستان 144 تختی خمین تا انتها سال با پیشرفت فیزیکی 95 درصد خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین تکمیل بخش MRI بیمارستان 222 تختی سراوان را بخش دیگری از برنامه های سازمان مجری برای امسال برشمرد و یادآور شد: بیمارستان سراوان در سیستان و بلوچستان در ماه های گذشته تکمیل و تحویل بهره بردار شده بود که بخش MRI آن بیمارستان از دو ماه پیش شروع شد که چنانچه تامین منابع انجام شود این بخش بیمارستان سراوان نیز تکمیل و تحویل خواهد شد.

نبیان توضیح داد: بیمارستان 152 تختی جایگزین شهیدرجایی گچساران که از سال 1390 شروع و امسال به اتمام رسید نیز در زیربنای 12 هزار و 945 مترمربع تکمیل شده که در حال برطرف نقص و تحویل به بهر ه بردار واقع شده است. همچنین بیمارستان 313 تختی جهرم نیز در زیربنای 23 هزار و 130 مترمربع تکمیل شده و نواقص آن در حال برطرف شدن است تا تحویل بهره بردار شود.

وی گفت: بیمارستان جایگزین 15 خرداد مهدی شهر سمنان نیز که هم اکنون 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد با 85 تخت بیمارستانی امسال تکمیل و تحویل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: tatilatro.ir شناسه مطلب: 2076

به "4 بیمارستان تا پایان 1400 تکمیل و تحویل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 بیمارستان تا پایان 1400 تکمیل و تحویل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید